جوامع مجازی در زندگی آنلاین امروزی تاثیر بسزایی دارند. جوامع مجازی به بخش مهمی از زندگی روزمره برای کسب و کار ها تبدیل شده اند. برای شروع کار در جوامع مجازی گزینه های مختلفی پیش رو دارید که می تواند کمی گیج کننده به نظر برسد. یکی از سوال هایی که برای مردم پیش می آید این است که چه تفاوتی میان توییتر و فیس بوک وجود دارد. در اینجا برخی از تفاوت های عمده ای که ثابت میکند استفاده از هر دو سایت برای رسیدن به موفقیت لازم است را به شما خواهیم گفت

• طول عمر محتوا

گزارش شده است که 92? از تمام فعالیت ها و تعامل با توییت در ساعت اول پس از ساخته شدن اتفاق می افتد. با به روز رسانی وضعیت فیس بوک، تعامل می تواند برای ساعت، و حتی روز بیشتر شود. توییتر اساسا در زمان واقعی مکالمه متمرکز است ، در حالی که فیس بوک بیش از یک مکالمه مداوم را در بر میگیرد.
• ساختار توییتر کمتر در مورد دوستی های اجتماعی به کار میرود. مردم برای ارتباط با دوستان، اعضای خانواده، و افراد دیگر غالبا از فیس بوک استفاده میکنند. توییتر اجازه می دهد تا مردم به پیروی از موضوعات مهم بپردازند. این دو مقوله کاملا از هم متفاوت هستند .
• در حالی که محتوا در فیس بوک بی انتها است، اطلاعات مربوط به توییتر همواره در حال تغییر است. اگر شما اخبار فوری را میخواهید ، توییتر جایی برای یافتن آن است. اما برای بدست آوردن محتوا ، فیس بوک یک رسانه بزرگ است.
• زمان بهینه برای ارسال متفاوت است. به روز رسانی های فیس بوک در ظهر ها بسیار بیشتر از دیگر اوقات شبانه روز است. همچنین، چهارشنبه، محبوب ترین روز برای توییت کردن است در حالی که شنبه ها از محبوبیت بیشتری در فیس بوک داراست.
• در سال 2012، سیاست ها و تغییراتی برای حفظ حریم خصوصی در فیس بوک و توییتر از طرف مدیریت این سایت ها به کار برده شد. فیس بوک نیز از آن زمان به بعد به عنوان یک شرکت عمومی در دسترس مردم قرار دارد.

• طرح های جدید فیس بوک - سازمان اطلاعات، اخبار، تصاویر و به اشتراک گذاشتن پست ها در حال حاضر طبق یک جدول زمانی تنظیم شده است. کاربران فیس بوک با پوشش پس زمینه بزرگ برای آثار هنری و شخصی و یا نام تجاری و همچنین یک تصویر گرافیکی وضعیت به مراتب بهتری نسبت به توییتر پیدا کرده اند.

سئو و بهینه سازری سایت

طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت ارزان همراه با رعایت سئو بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی در طراحی وب سایت از خدمات شرکت ایفانت می باشد.

منبع: مقاله تفاوت های توییتر و فیس بوک از سایت ایفانت